REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KaszmirLove.pl
§ 1 Preambuła
1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego www.KaszmirLove.pl oraz zasady jego funkcjonowania.
2. Regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady i tryb zawierania Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Postanowienia ogólne
1. Właścicielem i administratorem sklepu internetowego jest Sławomira Dropińska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Premium Sławomira Dropińska z siedzibą Wojciechówka 33/7, Wojciechówka 62-800. NIP 6181463409, REGON 300755611
2. Układ elementów graficznych, treść, a także zamieszczone zdjęcia dostępne na stronie www.KaszmirLove.pl stanowią własność Właściciela sklepu KaszmiLove.pl
§ 3 Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
Sprzedawca – Premium Sławomira Dropińska z siedzibą Wojciechówka 33/7, Wojciechówka 62-800. NIP 6181463409, REGON 300755611
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.KaszmirLove.pl,
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu).
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie z przypisanym loginem i hasłem zawierające dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie konta klienta Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Produkt – dostępna w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
§ 4 Konto
1.Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego www.KaszmirLove.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
2. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta niezbędnych do realizacji Zamówienia. Użytkownik zakładając konto wybiera indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
3. Posiadanie indywidualnego konta umożliwia weryfikację historii zakupów zrealizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.KaszmirLove.pl
§ 5 Warunki zawierania umowy sprzedaży
1. Klient może złożyć zamówienie po zarejestrowaniu poprzez swoje konto jak również nie posiadając konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.
2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
3. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
4. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do złożenia zamówienia.
5. Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie hasła „Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru” jest jednoznaczne z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży.
6. Po dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
§ 6 Płatności
1. Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
a. gotówka przy odbiorze osobistym po uprzednim uzgodnieniu tej formy realizacji zamówienia,
b. płatność przelewem tradycyjnym w formie przedpłaty na rachunek bankowy Sprzedającego
c. płatność za pomocą Przelewy24
2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przeciwnym razie umowa sprzedaży zostaje uznana za niebyłą, a zamówienie anulowane.
3. W przypadku braku płatności internetowej w przeciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane, a Klient ostanie powiadomiony o tym fakcie poprzez wiadomość e-mail.
§ 7 Warunki i termin dostawy zamówienia
1. W przypadku wyboru płatności gotówką zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie i oczekiwać będzie na odbiór osobisty w uzgodnionym przez Strony terminie.
2. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym lub elektronicznym zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po chwili uznania wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy nie później niż na następny dzień roboczy.
3. Dostawa zamówienia dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Możliwa jest wysyłka poza granice Kraju po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą
4. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia. Przy zamówieniu jednocześnie kilku produktów koszt przesyłki pobierany jest tylko jeden raz.
5. Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju jest zgodny z serwisem firmy kurierskiej.
6. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera lub po wyjęciu z paczkomatu. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie lub odnotowanie tego faktu na ekranie paczkomatu oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem lub nie odnotowanie uwagi na urządzeniu może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru/wymiany/zwrotu gotówki.
§ 8 Reklamacje
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
2. Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura.
3. Reklamacji nie podlegają różnice w wyglądzie oraz kolorze itp. wynikające z ustawień ekranu urządzenia.
4. Nie stanowią przesłanki do wszczęcia procedury reklamacji takie działania jak niewłaściwa pielęgnacja lub efekty będące wynikiem właściwości produktu naturalnego.
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pisemnie poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres kontakt@KaszmirLove.pl. Na podstawie załączonej dokumentacji w tym zdjęciowej Kupujący zostanie poinformowany o podjęciu dalszych działań ze strony Sprzedawcy, w tym odesłanie produktu do Sprzedawcy.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na stronie www.KaszmirLove.pl oraz dołączenie paragonu lub faktury.
Zgłaszane reklamacje będą rozpatrywane z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności w Kodeksie Cywilnym jak również z uwzględnieniem zapisów o sprzedaży konsumenckiej..
W przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sklepem poprzez wiadomość e-mail nie później jednak niż w ciągu 24 godz od momentu odbioru przesyłki od kuriera/paczkomatu.
Wszelkie uszkodzenia przesyłki należy zgłaszać kurierowi przy odbiorze odnotowując ten fakt na liście kurierskiej/skanerze oraz spisując protokół szkodowy dostępny u kuriera lub na urządzeniu paczkomatu. W przypadku widocznych uszkodzeń brak odnotowania takiego faktu może skutkować nie uznaniem reklamacji.
§ 9 Prawo odstąpienia od Umowy
1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres kontakt@KaszmirLove.pl lub kurierem/pocztą polską na adres Premium Sławomira Dropińska, Wojciechówka 33/7, Wojciechówka 62-800. Warunkiem jest odesłanie towaru nieużywanego z oryginalnymi metkami, czystego i pozbawionego obcych zapachów wraz z dowodem zakupu.
2. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za towar.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za towar zgodnie z opisem:
a. Przy przedpłacie na konto na numer konta podany w formularzu
b. Przy płatności Przelewy24 w takiej formie w jakiej płatność została wniesiona
c. przy płatności gotówką – w takiej samej formie.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
2. Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie www.kaszmirlove.pl oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczany drogą elektroniczną na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu.